tirsdag 8. juni 2010

The sweetest wedding.

Min kjære søster er herved gift med sin utkårede mann.
Vielsen og festen ble holdt på Månefisken langs Akerselva, med strålende vær og nydelige omgivelser.
Jeg som søster var evigstolt av den vakre bruden, som gjennom hele dagen og kvelden smilte og skinte om kapp med sola.
Vielsen var ute, hvor man kjente den herlige sommerduften og hørte fossens brus sammen med synet av det uimotstårlige brudeparet og den vakre musikken av Bach.
Middagen og festen ble holdt i Månehallen som var det perfekte lokalet for det perfekte bryllup. Middagen var et tapasbord dekket med mer mat enn de fleste kunne orke og talene fra brudens far, brudeparet, forloverne og familie forøverig var alle rørende, morsomme og midt i blinken for anledningen. Til og med jeg endte med å holde tale, for noen måtte jo komme med noe "sladder". :)
Av aktiviteter løpet av kvelden, ble det quiz om brudeparet og en runde med poker for alle gjestene. Noe jeg syns var en morsom og orginal ide for sosialiseringen.
Kakebordet var enormt med hele 13 forskjelige slag, hvor alle kunne finne noe de likte. Bryllupskaka var en fire etasjes posjonsfrukt kake med bringebær og sjokolade som virkelig slo bra ann hos gjenstene.

Kvelden ble avsluttet med dans og moro, til alle var klissvåte av svette, slitene i beina og mettet med mat, kaker og alkohol.


Det kunne ikke vært mer perfekt. <3


De nydelige omgivelsene ved Akreselva (Foto: Marion)



Bruden sammen med sin far.

Bruden med sine to søsken (t.v undertegnede)

Bruden med sin kjære bror.

Bruden med sin søster (undertegnede)

Poker.

Bryllupskaka har blitt "sprettet" av brudeparet.

Bruden er fornøyd. :)

Kakebordet 1.

Kakebordet 2.

Bruden og alle jentene.

Brudevalsen.

Bruden er fornøyd med prestasjonene.


Bruden rocker dansegulvet med sin søster.

2 kommentarer:

  1. åååå dette så fint ut! Fritt for å være nestemann (ehh kvinne) ut :D
    Og den kjolen din var perfekt!

    SvarSlett
  2. Takk takk. jeg var ganske fornøyd selv med den kjolen. :) Og generelt med hele bryllupet. Jeg gleder meg allerede til det er din tur. Men håper du venter litt, så jeg kan få råd til å kjøpe meg en ny kjole... he he :)

    SvarSlett