onsdag 3. april 2013

Birthday, Manly and Music

Nå har jeg vært dårlig med å oppdatere bloggen, som ender med at jeg må skrive en hel masse.

Vi har feiret 90 års dagen til en fantastisk dame, bestemoren til M og Santi.
JH, M og jeg har lekt turister, og tok turen til Manly en Søndag. Strålende vær, snorkling og sol-bading. Kjempe deilig.


























Mandag 25.mars fikk jeg oppleve Rodriguez live på Enmore theatre, sammen med kokken Ian og to av hans døtre. En fantastisk og noe uvirkelig konsert. Jeg hadde ikke en gang hørt om han før jeg kom til Australia. Først hører jeg musikken uten å vite noe om hvem det er. Så reiser jeg på kino, og oppdager at filmen er en dokumentar om artisten bak sangene jeg har hørt. Og bare noen uker etterpå, ser jeg artisten selv på scenen.

F.V: Amanda, Ian, Alycia og meg.


Far og datter.





Men min musikk opplevelse for denne uken sluttet ikke her. Onsdagen etter (to dager senere), var jeg tilbake på Enmore theatre, men denne gangen for å se Manu Chao med M og JH. (dette var en overraskelse for JH siden han var ferdig med to av tre eksamener). Og denne konserten løfta taket med god stemning og dansbare rytmer. Denne konserten tok jo helt av.


Manu Chao har ikke ankommet scenen enda. 




JH likte ikke blitsen på kameraet.

Det var om å gjøre å klappe fortest mulig.... noe JH prøver å demonstrere. Med en lattermild M i bakgrunnen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar