onsdag 21. april 2010

Legebesøk og Vogue.

Bladene er nok gamle, men jeg koste meg forde jeg........

Jeg satt på venteværelse hos legen her forrige uke, og tenkte at det var nesten så det var verdt å gå til legen for å få lese Vogue og ELLE. Det skulle jeg nok ikke tenkt, med tanke på at legen min syns det var en god ide at jeg kom tilbake 6 ganger på en uke……..

Nå skal det sies at jeg i utgangspunktet ikke er så glad i leger, og 6 ganger på en uke gjorde ikke den tanken noe bedre. Så konklusjonen ble den at selv om det ikke er verdt å betale ca 200kr pr. gang for å lese Vogue og ELLE, hjalp det mye på min legefrykt.

(Må nå informere alle om at jeg nå er tilnærmet frisk. Det hele var ikke verre enn svettekjertel som ble plommestor, før den ble et sår som måtte renses OFTE).

-Thika-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar