lørdag 3. april 2010

Påske feiring.

Det er midt i den store påskehøytid og jeg har valgt å tilbringe min høytid sammen med familie hjemme på Hedmarken.

Jeg rakk å komme hjem til en liten shoppingrunde og endte opp med fire ting. To ting er spesielt nevneverdige: en svart kjole/topp med diamanter (a la Sonya Rynkel) og et par knall lilla pumps.

Desverre klarte jeg å bli forholdsvis forkjøla i det jeg kom hjem også. (Som i følge Mr. S er fordi jeg er allergisk mot min egen hjembygd. Han om det). Mye kos og enda mer god mat (velger jeg å tro i hvertfall, med tanke på at lukt- og smaks-sans er fullstendig borte). Men alt ser i hvertfall bra ut. Flink pappa. :)
I dag siden det er påskeaften og litt siden min kjære søster og hennes kommende mann også kom på besøk, ble middagen enda bedre enn noen gang.
Forrett: Urteblinis med avocadokrem og lodderogn.



Hovedrett: Lammestek med rosenkål, potet, piggsopp, tyttebærsyltetøy og brun saus med Vermouth (Martini).
Dessert: Appensin i honning, olivenolje og pepper marinade. Med vaniljesaus som topping.
No need to say more. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar