mandag 30. august 2010

Just another day at work.

2000 halve kuler.

Min tidligere og nåværende arbeidserfaring er rimelig vid. Og jeg har sjelden har to like dager på jobb.
Her for ikke lenge siden, hadde jeg en dag definitivt uten om det vanlige.

Jeg møtte opp på kontoret og fikk plassert to store pappesker ved siden av bordet jeg skulle sitte ved. Oppi disse to pappeskene var det 2000 halve plastkuler, hvor 1000 av de skulle settes sammen til 1000 hele kuler. Inni disse kulene skulle det da være små lapper (ca 1x8 cm store) som skulle klippes ut og brettes i to. 30 av disse kulene skulle da være "vinner-kuler" og resten da selvfølgelig taper kuler.


1000 lapper som er klippet ut og skal brettes.

Halve kuler med lapper som skal bli hele kuler.


Hele kuler emd lapper i.

Etter 8 og en halv time var jeg ferdig.
På kvelden samme dag, fikk jeg spørsmål fra sjefen om hvor de 30 vinner-kulene var. Og selvfølgelig lur som jeg var, hadde jeg blandet de sammen med de resterende 970 kulene og det skulle de jo ikke. Fantastisk dag på jobb. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar