torsdag 16. september 2010

A girls handbag


Jeg (som kanskje mange andre jenter) har veldig mye i veska mi hele tiden. Man vet jo aldri hva som kan skje. Og plutselig en dag trenger man det ene eller det andre.
Dette er hva jeg har som oftest i veska:
  • Mobil (+ lader)
  • Kamera 
  • Ekstra batterier
  • Ipod
  • Busskort
  • Bankkort
  • Lommebok
  • Togruter (Oslo og hele Norge)
  • Bussruter
  • Penner
  • Tyggis
  • Briller
  • Notatbok (for små notater i en travel hverdag)
  • A-plan (Paulo Coelhos Årsplanlegger)
  • En bok (enten bokform eller lydbok. Og hvis sistnevnte følger det også med en discman.)
  • "Nød veske"/toalettmappe med:
  • Håndkrem
  • Deo
  • Leppomade
  • Smertestillende
  • Servietter
  • Tamponger
  • Dekkstift
  • Håndsåpe (Paper soap)
  • Antibakk
  • "clean seat"
  • Regnponcho
  • våtservietter
  • Lomme speil
  • Plaster
  • Reise-sysaker
  • Tannbørste og tannkrem
 Min aller kjæreste Årsplanlegger. Med sitater fra Paulo Cohelo og fantastisk illustrasjon av Catalina Estrada.

 En fantastisk bok av Paulo Coelho. (Og den første boken jeg leser frivillig på engelsk)

Jeg er med andre ord rustet for det aller meste. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar