søndag 9. mai 2010

Brobekk Village Next

Parken utenfor min min nåværende leilighet. ( bilde er tatt av T)

Da er kontrakten undertegnet og første husleie betalt for det som skal bli min neste hule innen 1 Juli. Denne gangen sammen med L. Jeg gleder meg masse!!

Leiligheten er på 90kvm og sokkel leilighet. To store soverom, flislagt bad med badekar, vaskerom/hobbyrom (alt ettersom hva man velger å bruke det til), en medium stue og et lite kjøkken. Alt dette ca 5 min gange fra Bjerke travbane. Huseierne er et hyggelig ektepar som har bygget to hus tett i tett, bor i det ene og leier ut 4 leiligheter i det andre. Og de har katt. (Hurra... jeg som savner min gamle katt Nosie så masse) :)

Det blir kjipt å flytte fra den solfylte, digge leiligheten på Marienlyst, med utsikt over hele vestkanten (til og med helt til Drammen), meget sentral beliggenhet og fantastisk grøntareal rundt. For ikke å snakke om at det blir kjipt å skal flytte fra de to søte jentene T og prinsesse J (som hun liker å bli kalt) som jeg har fått gleden av å bo med i et år. Jeg kommer til å savne alt og alle, men vil ønske de lykke til videre og regner med at vi kommer til å snakkes til stadighet. Dessuten har T funnet to nye hyggelige jenter som skal flytte inn til sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar