mandag 3. mai 2010

Weddingplans?


Jeg har det privilegiet å bli invitert til ikke bare ett, men to bryllup dette året. Det første er til min kjære søster nå i Juni og den andre er min kjære kusine i November(til det sistnevnte er jeg også forlover sammen med min medboer T). Så det hele er ganske stort for min del.

For det første er det snakk om TO fine kjoler som jeg må anskaffe meg, og for det andre er det snakk om TO taler. Nå skal det sies at jeg kommer fra en familie hvor taler burde være piece-off-cake, med en far som holder taler i en hver sammenheng. Men det skal også sies at jeg til tross for dette ALDRI har holdt tale noen sinne. Ikke engang i min egen konfirmasjon. Desverre som forlover har jeg ikke mye valg. Så derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve meg først i søsters bryllup.

Jeg er allerede ganske nervøs og sier ikke nei til gode råd og tips, både i forhold til hva den(de) bør inneholde og hvordan jeg bør gjennomføre det.

2 kommentarer:

  1. For min del kan du jo si hva som helst hehe men det er verste jeg vet er folk som starter taler med å si at de ikke er no flinke på det. Fyr løs og lat som ingenting! Ikke gi folk et negativt inntrykk før du har kommet i gang. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Takk Linn! Den setter jeg pris på. :) Skal huske på det. (hvis det blir noen tale da.. he he)

    SvarSlett