mandag 28. januar 2013

A rainy day, and a small cold.

Just a walk along the beach on Australian Day (saturday)






Selv om det er sommer her i Australia, kan det fortsatt regne. Og nå har det regnet ganske masse de siste to dagene. Noe som er bra for det tørre landskapet og for alle skogbrannene i området.
I mitt tilfellet ble jeg rimelig forkjølet etter et par dager her i varmen, som sikkert skyldes den store temperatur forandringen jeg har vært gjennom. (Mange minus grader i Norge til mange pluss grader i Sydney). Men med to leger i huset har jeg ikke vært bekymret og jeg er definitivt på bedringens vei. Det er jo litt deilig å sitte inne, drikke te og se på det dårlige været ute.
 I went for a walk with my brother in the rain.




My way to get better from a small cold. Nose spray, tissues, Peppermint tea with honey. Also some painkillers and alergitablets  have been a part of my treatment.

2 kommentarer:

  1. ahhhhhhhhhhhhhw vil reise til Australia :s

    SvarSlett
  2. Det er bare å reise det. :) Definitivt verdt det. :)

    SvarSlett