onsdag 30. januar 2013

There comes the sun, big waves and job search.

To dager med massivt regnfall, blir bølgene enorme og veldig fascinerende. Jeg tok meg en runde i områdene rundt Maroubra på jobb-søken. 12 søknader ble levert ut, fikk en herlig lunsj med min svigerinne M i Randwick (rett ved sykehuset hun og min bror jobber), og en litt for lang (med tanke på varmen), men fin gå tur fra Coogee til Maroubra. Kvelden ble avsluttet på Sushi restauranten Kokoroya sammen med M, Jon H, S (bror til M) og M`s venninne Mon med kjæresten R. Utrolig god  og spennende mat.
 Jeg måtte jo kjøpe meg en is i varmen. Passionfruit og Rasberry. Nam nam. Stranda på Coogee beach, hvor bølgene var langt større enn normalt.
 Jeg gikk langs stranda/klippene et godt stykke fra Coogee til Maroubra.





 Tidenes postkasse ikke så langt fra der vi bor
 På Kokoroya, bestillte vi maten på I-pad.                       Bubbleberry drink. (Alkoholfri) Nam. :)


 To be or not to be, that`s the question.                          Månen og bølgene ved Maroubra Ocean pool.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar