fredag 25. januar 2013

On the way, and in Australia

Depature Norway the 22nd of January at 11.30 am. Outside: minus 13 Degrees and sunny.


Mellomlanding i London 10 timer. Jeg forlot flyplassen for å "utforske" byen (som jeg aldri før har vært i), før turen gikk videre mot varmere strøk.
London: 0 grader og Snø. 
Jeg fikk sett Buckingham Palace og spiste middag med min gode venn Mayoro.
In London for 10 hours, gave me time to "explore" the city (that I have never been to before). 
London: 0 Degrees and snow. 
I got to see Nottingham Palace and had a nice dinner with my dear friend Mayoro.


 Etter en liten bom fra min side, ved å gå på feil tog til flyplassen, hvor stressnivået ble ubehagelig høyt, gikk turen videre til Singapore. Jeg måtte roe ned nervene og finne en form for sovemedisin, hvor Heineken gjorde susen. Slokna tvert og sov i 7 timer.
After a little mistake on my behalf, where I ended up on the wrong train back to the Airport, I finally got on my flight to Singapore. I had to calm down my nerves and find something that would make me sleep faster, and Heineken became my saviour.

Etter en liten time i Singapore og god underholdning fra to søte jenter fra Danmark (som jeg satt ved siden av hele veien fra London til Sydney), var det endelig tid for siste runde. Denne gangen ble det ingen søvn (mye grunnet ei 6 år gammel jente som gladelig fortalte meg om at alle gutter var dumme og hun skulle ALDRI gifte seg. Og de hun mislikte mest var sine to eldre brødre på 8 og 11........ *må innrømme at jeg kjente meg igjen i mye av den historien, bortsett fra at i min verden var min bror den eneste gutten i verden som var bra og alle gutter burde være som han.*).
07.00 landet jeg endelig i Sydney og ble hentet av min svigerinne M og hennes bror S.
Marion skulle på jobb, så S tok ansvaret for å hjelpe meg med de tingene jeg trengte å gjøre, som å skaffe med et Australsk mobil nummer og bestille vokse time.
Jeg hadde bestemt meg for å holde meg våken så lenge som mulig, men en tur opp på rommet for å hente noe, endte med at jeg sovnet flere ganger sittende på senga.
Kvelden ble avsluttet med en god Tapas middag med M, S, deres mor Gi og min bror Jon.
Deretter rett i seng.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar