søndag 5. desember 2010

Ikke akkurat på Blogg-toppen.

Hei alle dere som en gang innimellom vurderer å stikke innom bloggen min.
Jeg vet jeg ikke er på blogg-toppen, og har ikke store amisjoner om å komme dit, og jeg har kanskje ikke den mest spennende bloggen, men nettopp derfor trenger jeg deres hjelp til å i hvertfall ha 100 stk som har besøkt bloggen min innen jeg har hatt den i et år i Januar 2011. :) (nå har jeg 64 stk som har vært innom).

Så først til dere "heldige" som får blogg-innleggene mine på mail: Jeg hadde blitt kjempe glad om dere faktisk leste innleggene på selve bloggen og ikke på mailen, for da øker antallet fort. :)

Så til alle: jeg trenger tips og gode ideer om hva jeg kan skrive om, slik at flere av dere syns det er spennende, moro, hyggelig å lese den (eller i hvertfall kikker innom av ren medlidenhet).  På forhånd takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar