fredag 1. februar 2013

Just another day in Sydney.

Å finne seg en jobb, er en prosess som kan ta tid. Og jeg har allerede levert ut 14 søknader på forskjellige steder rundt om i nærområdet. Men jeg tenkte jeg kunne utvide området litt og ta en tur til Sydney sentrum for å se etter steder jeg kan søke jobber. Og siden jeg først var der, kunne jeg jo være litt turist og vandre rundt.
 Jeg hadde ikke prøvd The Monoral før, og tenkte jeg skulle gi den en sjangse, Men synes ikke det var verdt pengene. Men da har jeg ihvertfall prøvd. :)



 Måtte jo prøve Pancakes On The Rock også, siden flere mente det var veldig bra. Jeg ble ikke super fan ved første besøket, men kan ha noe med hva jeg hadde spist før jeg kom hit.




Blir jeg desperat nok etter den Norske osten Jalsberg, har jeg ihvertfall muligheten til å få den på butikken. Selv om den er dyrere enn i Norge.

Jon H kom hjem etter en kort dag på jobb og ville gå en tur. Så da ble det en runde på Malabar Headlands fra Maroubra south til Malabar. En fin tur i det fine været.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar