tirsdag 30. november 2010

Dødtid


Nå i denne vintertiden er det mye man kan sette fingra i, når det er stiv kuling og 10 minus ute. Jeg har begynt en ny heklepriode. (hadde en på folkehøyskolen for 5 år siden). Over er et sett med ørevarmer og votter som jeg har heklet. Planen er også og strikke litt nå før jul, men vi får se hva jeg får til.
Andre ting man kan gjøre i vinterkulda er bl.a:
  • Se på filmer (vi har for øyeblikket ikke en TV som fungerer så det går MYE i div. DVDer).
  • Spille spill og kort
  • Tenne lys, drikke kakao eller te og lese en god bok.
  • Pakke inn gaver til Julekalender
I og med at det er 1. Desember i morgen, har Linn (som jeg bor med) og jeg blitt enige om å lage kalender til hverandre og dele det på to, slik at vi fikser 12 pakker hver. Syns det var en veldig god ide. Og gleder meg til i morgen (uavhengig av hvem som får den førte gaven).

2 kommentarer:

  1. ååh, har du laga det fine pannebåndet selv? Jeg ønsker meg sånn :) Ingen butikker som har så fint et! Så si gjerne fra når du er ferdi med å hekle det du evt har planlagt, jeg gir gjerne en slant for randihekl!

    SvarSlett
  2. Så bra. Det er hyggelig å høre. Bare si fra om farge og evt. garn type. Så fikses det så fort evt. julegaver og annet er ferdig. :) Sånt går fort.

    SvarSlett