tirsdag 30. november 2010

Supreme Being

Igjen har jeg fått gleden av en super dag på jobben.
Carlings Norge hadde Kickoff i helgen og hadde invitert veldig mange av folkene bak de forskjellige merkene de selger i butikken. Blandt annet Supreme Being. Nå skal jeg ikke uttale meg om merkeklær og den slags, for det har jeg lite peiling på. Men etter hva jeg har forstått, er dette ikke et veldig kjent merke her i Norge (enda), men de jobber seg oppover på lista. Jeg fikk æren av å stå sammen med gründeren Paul og hjelpe han å trykke t-sjorter for hånd (akkurat slik de startet med i 1999). Paul er en kul og jordnær fyr med et fantastisk engasjement for jobben sin. T-sjortene som ble trykket er etter min mening, utrolig kule og ikke minst unike (siden ingen av de printene eksisterer i dag).
Kolleksjonene for både damer og herrer er vedt å ta en titt på. For ikke å glemme å sjekke ut videoen til Free-runner(ne) Storm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar