søndag 3. februar 2013

A nice Sunday with rain, sun, family, dinner and dessert.

Denne helgen har vært en hyggelig familie helg. På Lørdag dro M og jeg på shopping (hovedsakelig for å finne gave til M og S sin mor G), men jammen meg ble det sko på oss begge også. :) Dagen ble avsluttet med bursdagsfeiring av G på en nydelig restaurante i Bouble Bay, som het Catarina. (se linken under for å se bilder av restauranten). Og me regn stort sett hele dagen, kom sola frem akkurat i tide til bursdagsfeiringen, og vi fikk med oss solnedgangen og en fantastisk utsikt fra verandaen på restauranten.
http://catalinarosebay.com.au/process/catalogue/itemView.html?itemId=16379&cate



Pent kledde søsken. :)

I dag (Søndag) startet jeg dagen med å feie vekk alt løvet foran og bak huset, før jeg ble med M til ei venninne for å hente noen møbler hun skulle kjøpe av henne. Møblene ble plassert i huset og dagens hovedoppgave var ferdig. Vi fikk alle (J, M og jeg) en hyggelig prat med noen kjære hjemme i Norge, før jeg bestemte meg for å lage min tantes spesialitet, Blåbær crumbled Pai til dessert mens M lagde en utsøkt middag.  
God Helg!
 Blueberry clumbled Pai
Chiken wok with couscous.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar