fredag 22. februar 2013

An other Interview and an amazing consert.

Dagene flyr. Nå er det helg og jeg har vært her over en måned..
Jeg var på et intervju på Tirsdag, på Randwick Race Corse, (litt som Bjerke travbane, bare mye større). Og med en teori om at dette kom til å bli formelt og noe skummelt, var det langt der i fra. Eller det vil si, formelt var det, men overhode ikke skummelt. Og denne jenta gikk ut derifra med ny jobb og en mappe med papirer som jeg måtte gå igjennom. Etter en super hyggelig "la-oss-feire-juice" med M og en kjapp gjennomgang av noen av papirene, konkluderte jeg med at her måtte det handles klær jeg kan jobbe i, altså uniform. Det var da jeg angret på at jeg ikke tok med meg ting som: svarte, pene, enkle sko, hvit skjorte, hvit singlett, hvis BH, et svart rett skjørt og svarte strømpebukser hjemmefra. Men men. Jeg fant alt jeg trengte. Tror jeg. Det finner jeg ut av når jeg skal på Introduksjons kurs neste uke. (Da MÅ uniformen være klar, eller så får man rett og slett ikke jobbe). 


Jeg jobbet igjen på El Toro i går (begynner å klare meg ganske så bra nå). Og i dag har jeg og M vært på James Morrison konsert på Taronga Zoo. Og hans fantastiske Aretha Fanklin tribute. Det er en av de bedre konsertene jeg har vært på. Utendørs i den Zoologiske park, med store skyer som veltet seg over himmelen (med stor fare for regn), og en helt utrolig stemme og musikk fra scenen. Vi hadde med oss tepper og mat (og regnklær), og bare nøt stemningen. Og heldigvis for oss begynte det aldri å regne. En SUPER opplevelse.
Himmelen over Sydney når vi ankom.


Legg til bildetekst

M og Meg nyter musikken, været og selskapet.


Masse mat til mange folk


Siden det er så sjelden vi nyter et glass Hvit, var dette den perfekte anledning.

Det er vanskelig å ikke bli revet med i dans til denne herlige musikken.




Sydney harbour Bridge og Sydney Opera House i nattemørket.

Og resten av Sydney Center.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar